Wednesday 8 April 2009

Apel pentru romanii din provincia L'Aquila

Dragii mei români,

Sunt profund îndurerat de tragedia prin care trec conaționalii noștri din provincia L'Aquila.În aceste momente deosebit de grele pentru ei, vă rog,să le întindem o mână de ajutor și să fim solidari cu suferința lor.
M-au cutremurat mail-urile pe care le-am primit din Italia, de la conaționalii noștri, care mi-au scris despre dramele românilor afectați de cutremur.Și-au pierdut tot.Au rămas doar cu hainele de pe ei. Situația lor este deosebit de gravă.
Vă rog, să vă alăturați membrilor PD-L de la Roma, Milano, Torino și Florența pentru a-i susține moral și material pe românii greu încercați. Sprijiniți Ambasada României din Italia în demersurile pe care le întreprinde pentru a-i sprijini pe conaționalii noștri.Impreună putem depăși aceste momente dificile.
Pe această cale fac un apel la dumneavoastră să îi ajutați cu tot ce puteți.Am propus membrilor PD-L din Italia să deschidem un cont bancar în care fiecare poate dona atât cât poate.Fiecare leu contează în aceste clipe grele pentru românii greu încercați de Dumnezeu și vă aștept și pe dumneavoastră să vă alăturați acestui demers.Indată ce voi avea numărul de cont am să vi-l transmit.
Vine sfânta Sarbătoare a Paștelui, sărbătoarea familiei la noi românii, dar pentru acești oameni nu va mai fi, cu siguranță, un moment de bucurie.Și-au pierdut copiii, frații, surorile,părinții.Este datoria noastră morală să le fim aproape.
Pe această cale transmit sincere condoleanțe familiilor indoliate


Al dumneavoastră,
Deputat PD-L
William Gabriel BRÎNZĂ 8.04.2009



Deputat PD-L,Parlamentul României
Palatul Parlamentului,Str.Izvor,
nr.2-4, sector 5 , Bucureşti.
Tel.
0040 756607250 0040 726200722
e-mail: william@williampdleuropa.eu
site: www.williampdleuropa.eu

No comments: